TKM - Lepiej

Opublikowany 21 lut 2021
Mam nadzieję, że się wam spodoba ;)
TKM na IG: official.tkm?hl=pl

Komentarze

  • Jak myślicie będzie lepiej ? piszcie w komentarzach ;)

    • @Marta Sobiecka +1

    • Będzie będzie ❤😊

    • Z tą nutką napewno

    • Będzie lepiej 💪😁😃

    • wydaje mi że to coś w stylu starego TKM'a 😌 Miło się tego słucha więcej takich kawałków Tomek ❤

  • Będzie lepiej, dzięki za tą nutkę! Super robota, gratuluję❤️

  • dzieki za te 2 serduszka slucham ci od 2 lat jestem twoim ogromnym fanem

  • slucham kiedy mi smutno i juz mi lepiej

  • Zajebisty vibe 😂❤️

  • Jest mi lepiej dzięki tb tkm!

  • No i kurwa kolejna zajebista piosenka. Jak ty to robisz Tomek? Mogę twoje piosenki słuchać milion razy.

  • Jest już lepiej 🥺

  • Idzie Lato!

  • Kto słucha gdy mu smutno i źle?

  • w końcu tomek puścił coś co jest słuchable

  • Sztos 🔥 Jak Zawsze Pozdroo TKM

  • Piękna nuta! 😍

  • Stęskniłam się za starym TKM ❤️

  • zajebiste nie mg tg sluchac

  • Słucham cię od roku i nadal mi mało masz zajebiste teksty też kiedyś chcę być taki jak ty jesteś moją inspiracją do tworzenia muzyki

    • @Seba Tojaxdd p.n.x.official

    • @PNX jak masz na ig?

    • Pisz na insta

    • Można mordeczko

    • @PNX chcesz może jakiś ficik?

  • TKM więcej takich nutek proszeeeeeeeeeeeee

  • : ⠄⠄⠄⠄ ⠄⠄⠄⠄ ⠄⠄⠄⠄ ⠄⠄⡔⠙⠢⡀⠄⠄⠄⢀⠼⠅⠈⢂⠄⠄⠄⠄ ⠄⠄⡌⠄⢰⠉⢙⢗⣲⡖⡋⢐⡺⡄⠈⢆⠄⠄⠄ ⠄⡜⠄⢀⠆⢠⣿⣿⣿⣿⢡⢣⢿⡱⡀⠈⠆⠄⠄ ⠄⠧⠤⠂⠄⣼⢧⢻⣿⣿⣞⢸⣮⠳⣕⢤⡆⠄⠄ ⢺⣿⣿⣶⣦⡇⡌⣰⣍⠚⢿⠄⢩⣧⠉⢷⡇⠄⠄ ⠘⣿⣿⣯⡙⣧⢎⢨⣶⣶⣶⣶⢸⣼⡻⡎⡇⠄⠄ ⠄⠘⣿⣿⣷⡀⠎⡮⡙⠶⠟⣫⣶⠛⠧⠁⠄⠄⠄ ⠄⠄⠘⣿⣿⣿⣦⣤⡀⢿⣿⣿⣿⣄⠄⠄⠄⠄⠄ ⠄⠄⠄⠈⢿⣿⣿⣿⣿⣷⣯⣿⣿⣷⣾⣿⣷⡄⠄ ⠄⠄⠄⠄⠄⢻⠏⣼⣿⣿⣿⣿⡿⣿⣿⣏⢾⠇⠄ ⠄⠄⠄⠄⠄⠈⡼⠿⠿⢿⣿⣦⡝⣿⣿⣿⠷⢀⠄ ⠄⠄⠄⠄⠄⠄⡇⠄⠄⠄⠈⠻⠇⠿⠋⠄⠄⢘⡆ ⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠱⣀⠄⠄⠄⣀⢼⡀⠄⢀⣀⡜⠄ ⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⢸⣉⠉⠉⠄⢀⠈⠉⢏⠁⠄⠄ ⠄⠄⠄⠄⠄⠄⡰⠃⠄⠄⠄⠄⢸⠄⠄⢸⣧⠄⠄ ⠄⠄⠄⠄⠄⣼⣧⠄⠄⠄⠄⠄⣼⠄⠄⡘⣿⡆⠄ ⠄⠄⠄⢀⣼⣿⡙⣷⡄⠄⠄⠄⠃⠄⢠⣿⢸⣿⡀ ⠄⠄⢀⣾⣿⣿⣷⣝⠿⡀⠄⠄⠄⢀⡞⢍⣼⣿⠇ ⠄⠄⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣄⠄⠄⠠⡊⠴⠋⠹⡜⠄ ⠄⠄⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡆⣤⣾⣿⣿⣧⠹⠄⠄ ⠄⠄⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢃⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠄⠄ ⠄⠄⠐⡏⠉⠉⠉⠉⠉⠄⢸⠛⠿⣿⣿⡟⠄⠄⠄ ⠄⠄⠄⠹⡖⠒⠒⠒⠒⠊⢹⠒⠤⢤⡜⠁⠄⠄⠄ ⠄⠄⠄⠄⠱⠄⠄⠄⠄⠄⢸

  • ________▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄______ _______█░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░█_____ _______█░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▀▀▄▒▒▒░░█▄▀▀▄_ __▄▄___█░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▀▄▄▄▄▀▓▓▓█_ █▓▓█▄▄█░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▀▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▀▄_ _▀▄▄▓▓█░▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▄█▓▓▓▄▓▄█▓▓█_ _____▀▀█░▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▄▓▓▄▓▓▄▓▒▒█ ______▄█░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀▄▓▓▀▀▀▀▀▀▀▓▄▀_ ____▄▀▓▀█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄██████▀█▀▀___ ____█▄▄▀_█▄▄▀_______█▄▄▀_▀▄▄█_____

  • Będzie lepiej

  • Trafia do serduszka 🥰

  • Kocham Cię dajesz mi każdy nowy dzień codziennie myśle o śmierci a ty mnie ratujesz moja mama ma raka dziewczyna mnie rzucila dziękuję tkm kc

  • ekstra piosenka❤

  • Fajna nuta

  • Będzie lepiej częste słowo 🤗

  • Kiedy można się spodziewać płyty?

  • Jest kozak❤ Mogę tekst zrobić?

  • megaa nutka poprawia humor :)

  • Fajna nutka ❤️ Tomek uwielbiam twoje piosenki ❤️👌

  • Koks nuta, może kiedyś będzie lepiej

  • Kochaaaaaam te nute❤️❤️❤️🖤🖤

  • TKM świetna piosenka. Słucham tego i mi jest jóż odrazu lepiej

  • mam nadzieje,że wrócę do swojej miłości i bedzie wszystko lepiej.Pozdro

  • Zajebiste

  • Kolejna wspaniała nutka

  • Piosenka totalny sztos 🥰🤪

  • Mi brakuje starego tkm

  • Szkoda że spadles z nutkami strasznie rzadko coś wrzucasz a szkoda bo masz talent

  • Zajebiście poszło mordo, leć dalej

  • Kto przed milionem

  • Kozak nuta 🔥

  • Będzie lepiej szczerze mówiąc nie aż się uśmiech pojawił mi się na twarzy słuchając tej nutki

  • Mega nutka 👍

  • Kliknąłem odrazu jak zobaczyłem i jak zwykle w dobry stylu pozdro Tomek 🔥❤️

  • Zajebista nuta mordoo👏👏💪💪

  • Mega

  • 📂Documents └📁Music └📁TKM └📁 Bad Songs └⚠️ This folder is empty

  • XDD.

  • Kocham ją

  • Rozjebales😍

  • Wczoraj napisałam hay tak na szpko ale dziś wysłuchałam dużo razy i jest mega sztos no bomba łal

  • Jutro będę lepiej

  • Wow codziennie będę tego słuchać by było mi lepiej.

  • Kiedy jest mi strasznie smutno albo jak mam doła to mi ta piosenka bardzo pomaga i każda wasza piosenka mi pomaga i kocham każdą waszą piosenkę 💖🥰🥺❤

  • slucham kiedy smutno i juz mi lepiej

  • Superr

  • Sztoos🔥🔥Czekamy na lepszy czaas 💖

  • To jest piękne

  • Mega! 🤗😍

  • Super🙂

  • musi być lepiej!

  • Sztosowo Tomuś ♥️♥️

  • kliknęłam przypadkiem w ta nute i uważam ze było warto!😍😎 sztos!😍

  • każda twoja nuta mi siada

  • Pęknie milion wyświetleń musi wpaść 😇

  • Marianne bez TKM progres TKM bez Marianki chujnia

  • Super muzyczna pozytywna i odrazu poprawia chumorek😄❣️

  • zajebista nuta!!!! chyba najlepsza jaką żeś nagrał

  • super❤🤙

  • TKM ma taki potencjal a nie doceniany :((

  • Coś wspaniałego ❤️😊

  • Sztosik 🤩

  • Koxxxx.....❤❤❤❤

  • 🕺💃✨💝☦️🇩🇲🛐👊⚡✌🏻🚀💣🤣😏🤗💥🤙👽🛸🆒✅

  • wole starego tkm ta piosenka to lipa ale pisze szczerze inne piosenki mi sie podobaja tez nie wszystkie ale ta nuta mi nie siada

  • Zajebiste 🥰

  • Zajebista muza , jak zawsze

  • Jest ogień🔥🔥

  • Musi być nie ma innej opcji pozdro z ig 😊

  • I ❤ TKM !

  • Kocham tą piosenkę!!! Sztos❤❤

  • jest fajna ale czekam na nute w Starym klimacie mordeczko szcześcia

  • bedzie lepiejjj

  • wow piosenka jest cudowna , będę ja słuchać codziennie żeby było lepiej 😀😀

  • Mega nuta sztos totalny ale fragment będzie lepiej jutro będzie lepiej wyjdzie słońce i na świecie już nie będzie tego zła uśmiechniemy się do siebie i odbijemy się od dna ❤️❤️mega Tomek szalejesz

  • Kozackie 💪👊💪

  • Bardzo przyjemnie się słucha ☺️ pozdrawiam ✌️

  • Świetna nuta! Mimo że ten rok nie jest w moim życiu jakoś super zły to kolorowo nie jest ale ta piosenka buduję i na pewno będzie mi towarzyszyć przez cały rok. Dzięki TKM!

  • Sztos!💪💥

  • świetna piosenka, nie spodziewałam się takiego sztosu 🔥 wiadomo, że będzie lepiej! ☺️❤️

  • Piękna piękna

  • Jest moc 💥

  • Będzie lepiej 👌❤️

  • Super nutka nie spodziewałam się ze będzie tak szybko

  • Kozak nuta🔥❤️

  • Zajebistaaa ♥️♥️ Tkm najlepszy!!♥️♥️ Kcc!!♥️♥️ Od razu zrobiło mi się lepiej ♥️♥️ Będzie Lepiej....♥️♥️♥️ Czekamy na lepsze czasy...♥️♥️♥️ U mnie nie będzie lepiej ♥️♥️😭 Masz Zajebistyyy gloss ♥️♥️

  • Sztos jak zwykle .Nigdy sie nie zawiode 😊🙃🔫

  • Totalny sztoss 🔥🔥 jak TKM cos wypuści to humor odrazu lepszy🔥🔥